Ehhez a filmhez még nincs magyar előzetesünk
Pushover előzetesek eredeti nyelven
Pushover háttérképek
Nagy felbontású Pushover képek amelyeket használhatsz a számítógépeden vagy telefonodon is háttérképnek, a képeket egyszerűen le töltheted nagy felbontásban miután a képre kattintottál.
Pushover poszterek
Pushover nagy felbontású poszterek több nyelven, a posztereket akár ki is nyomtathatod a nagy felbontásnak köszönhetően, a legtöbb esetben a magyar posztert is megtalálod, de felirat nélküli posztereket is találsz.
- Szereplők
Pushover szereplők
Itt találod Pushover film főszereplőit és néhány mellék szereplőjét is, ha a több szereplő gombra kattintasz akkor megtekintheted az összes szereplőt, a színészekre kattintva többet megtudhatsz róluk, mint például, hogy mely filmekben vagy sorozatokban szerepelt és találhatsz pár képet és egyébb fontos információkat róluk.
- Értékelések
-
John Chard
A pénz nem piszkos. Csak emberek. Naiv az, rendezte: Richard Quine pedig alkalmazkodtak a forgatókönyvet írta Roy Huggins a történetek írta: Bill S. Ballinger Thomas Walsh. Ez csillagok, Fred MacMurray, Phillip Carey, Kim Novak, Dorothy Malone E. G. Marshall. A zene szerzett Arthur Morton pedig filmművészet által Lester Fehér. Egyenesen rendőr Paul Sheridan (MacMurray) a nyomvonal a lopott zsákmányt, egy bankrablás során, ahol egy őr meghalt. Ő feladata megismerni Lona McLane (Novák), a barátnő, a fő gyanúsított a rablási. De ha egyszer kapcsolatba kerül sor, illetve a megfigyelési létre, mint az út, tőle apartman komplexum, Sheridan kezdődik, hogy a szerelem vágy, a fülledt femme. Összehasonlítás a superior Kétágyas Kártalanítási vagy igazságos, de tényleg van itt elég, de jelentős különbségek is, a film, hogy jog szerint kell megítélni a saját érdemei alapján. Szintén a megjegyzés, hogy rámutatni, hogy egy vagy két kritikusok kétségbe, ha Balek valójában egy film noir darabot? Bizarr! Tekintettel arra, hogy a karakter motívumok, sorsok, valamint thematics a telek elkél a film noir. Egy jó, de fáradt a fickó érzelmileg kiszolgáltatott találja az életét megpördült egy örvény a vágy, mohóság, gyilkosság. Még a femme fatale a felelős, nem a rang, a fájl manipulátor, hogy túl nagy kérdésekkel foglalkozik, egy gyönyörű barátnője egy csaló, ő durvára neheztel ezt a tényt. A rendőr, aki soha nem mosolyog a lány, aki már elfelejtette, hogyan is van remény? Kell nekik a pénz, amit már szőtt össze őket? Mit jelent az, hogy az öreg ördög, hogy az úgynevezett sors vár rájuk? Klasszikus noir tulajdonságok tenni impulzus a telek. Igaz, a pálya a pic tart már egy jól kitaposott képlet noir, amelyet az ötvenes évek közepén, ahol noir, mint egy erő volt a fogy, de ezt tartja magát nagyon jól. Ez nem csak egy darab, kizárólag támaszkodva két karakter vagy, ott a párhuzamos történet Sheridan voyeurisztikus partner Rik McAllister (Carey), aki elkapta a szemét Lona van szomszéd, Ann Stewart (Malone). Mindkét karakter működtetni egy más világ, hogy a másik kettő, de a kérdés továbbra is az, ha egy kapcsolat születhet ki az ilyen kétes kezdet? Az előadás a kapcsolatok itt elragadóan perverz. A vizuális stílus tekertem ki Quine (Vezetni egy Kanyargós Úton), Fehér (5 Ellen, a Ház) minden bizonnyal noir, 99% - os a film, éjszaka, a kiemelkedő árnyak, nyirkos utcákon megvilágított hagymás lámpák, tető jelenetek díszítik, gyéren által kiugró antenna. A Los angeles-háttérben a moody megfigyelő, hogy a forduló nyertese a sérült emberi áruk. Öntött nagyon jó, minden jól működik a megbízható igazgató. Novak sistereg, hogy mi volt az első jóváírásra főszerepet, ő tökéletesen testesíti meg egy csaj, hogy valaki, mint Paul Sheridan elveszíti a lelkét. MacMurray megfelelő fáradt, a élt szembe mondani egy élet hiányzik a valódi pillanata öröm. Carey, négyzet tátott szájjal, magas, jóképű, ő a tökéletes fólia MacMurray bánatának. Malone kínál a potenciális fénysugár próbál kitörni, ebben a sötét része Amerikában, míg a Marshall olyan kemény, Hadnagy Eckstrom Allen Nourse, mint egy réz lovaglás a fekete vonat szomorúság, pontszám kedvezően is. Megnyílik egy nappal bankrablás, majd bezárja az igaz noir stílusú, egy hideg, nedves éjszakai utcán. Balek, érdemes kell tekinteni, mint egyik legérdekesebb 1950-es évek film noir. 8/10