Ad Astra - Út a csillagokba

New Regency Productions | Keep Your Head | MadRiver Pictures |

Sci-Fi | Dráma | Thriller | Kaland | Rejtély |


Rendezte: James Gray ,

Főszereplők: Brad Pitt , Tommy Lee Jones , Ruth Negga ,

Eredeti cím: Ad Astra



Ad Astra - Út a csillagokba teljes film

Ad Astra - Út a csillagokba teljes film amit megnézhetsz online vagy letöltheted torrent oldalról, ha szeretnéd megnézni online vagy letölteni a teljes filmet itt találsz pár szuper oldalt ahol ezt ingyen megteheted. A linkekre kattintva átirányítunk partnereink oldalára ahol megtalálod a filmet. Ha szeretnél a te oldaladdal is ide kerülni, olvasd el a partner programunkat és vedd fel velünk a kapcsolatot.

Ad Astra - Út a csillagokba háttérképek

Nagy felbontású Ad Astra - Út a csillagokba képek amelyeket használhatsz a számítógépeden vagy telefonodon is háttérképnek, a képeket egyszerűen le töltheted nagy felbontásban miután a képre kattintottál.

Ad Astra - Út a csillagokba poszterek

Ad Astra - Út a csillagokba nagy felbontású poszterek több nyelven, a posztereket akár ki is nyomtathatod a nagy felbontásnak köszönhetően, a legtöbb esetben a magyar posztert is megtalálod, de felirat nélküli posztereket is találsz.

Hasonló filmek



  • Státusz: Megjelent
  • Moziba kerülés: 2019-09-17
  • Film hossz: 123perc
  • Népszerűség: 160.136
  • Eredeti nyelv: en
  • Költségvetés: $87,500,000
  • Bevétel: $127,175,922
  • Szavazatok átlaga: 6
  • Szavazatok száma: 2428



  • Szereplők

Ad Astra - Út a csillagokba szereplők

Itt találod Ad Astra - Út a csillagokba film főszereplőit és néhány mellék szereplőjét is, ha a több szereplő gombra kattintasz akkor megtekintheted az összes szereplőt, a színészekre kattintva többet megtudhatsz róluk, mint például, hogy mely filmekben vagy sorozatokban szerepelt és találhatsz pár képet és egyébb fontos információkat róluk.



  • Értékelések
  • SWITCH.

    'Ad Astra' olyan művészeti ház, mint a Hollywoodi mozi lesz; leplezi a metafizikai dráma, mint egy akciódús sci-fi kaland egy okos lépés James Gray. Bár nem tökéletes, következetesen szórakoztató, miközben kínál önelemző vizsgálat, hogy a szülők mennyire befolyásolják a gyermekek. Míg az út a külső birodalmakban a mi naprendszerünk, 'Ad Astra' is feltárása az emberi szív. - Charlie David Oldal Olvassa el Charlie teljes cikk...

  • msbreviews

    Ha jó volt olvasni a Spoiler-Mentes véleménye, kérjük, kövesse a blog :) Imádom a sci-fi tér filmek, különösen, ha ezek ábrázolja a világegyetem egy ilyen látványos módon, mint Ad Astra jelent. Ez egy olyan film, ahol a látvány emelik, amit az elbeszélés, hogy azt mondta. Ha nem libabőrös vagy izgatott a nyitó jelenetet a film, akkor lehet, hogy nem a film, amit keres. A csendes, de erőteljes hang, design, hogy a lenyűgöző film, James Gray szállít egy vizuálisan magával ragadó történet egy kiemelkedő főszereplő. Brad Pitt határozottan kezd tonna jelölések ez a díjátadó szezonban (ne felejtsük el, hogy a csodálatos szerepe volt Egyszer egy Hollywood). A finom, mégis hihetetlenül érzelmes előadás azt mutatja, elképesztő tartományban. Úgy folytatja, az egész forgatókönyvet a vállát, én nem bánom, hogy egyáltalán. Sok elbeszélés, s itt, ahol én átmenet a legtöbb megosztó szempont a film: ez egy lassú égés. Most, hogy nincs probléma, egy film, hogy szándékosan lassú. Sőt, néhány kedvenc filmek minden idők nem a gyors iramú. Ők ápolják a történet, hogy a közönség úgy érzi érdekel, amit átélnek. Ad Astra nem egy akció film, vagy egy vígjáték, hanem egy karakter-orientált dráma, így a legtöbb runtime szentelt fejlődő Roy. Azt mondta, ne menj be a várakozásokat érzés szórakoztatja az idő. Néhány pillanat nem izgatnak, vagy hagyja, hogy állkapocs-csökkent. Egyes szekvenciák csak azt jelentette, hogy úgy érzi, elmerül a környezet, elveszett az űrben (IMAX-ben a kötelező ahogy néztem ezt a funkciót). Ne várja, hogy a film, hogy egy 80-napos kirándulás egy bolygó végén a két vágás 20 másodperc. Szürke szándékosan megállapítja, lassú ütemben. Nyilvánvaló, hogy az általános közönség általában nem élvezik az ilyen típusú filmeket, de ha képes kezelni az elvárásoknak reálisan, egy lépéssel közelebb vagy, hogy nem unatkozott az egész futásidejű. Az első törvény az, amelyik rögzíti mindenki figyelmét. Nem vesztegeti az idejét a Földön, ez megy keresztül, hogy mi történik elég gyorsan rendelkezik 90% - át a nehéz művelet (beleértve az egyik legjobb nyitó sorozatok év). Hang jelentős hatással van, hogy a Szürke filmek a sorozatok, de hihetetlen, hogy milyen jól lelőtte a üldözi jelenetek a Hold. Tudományosan szólva, ez nem Csillagközi ahol egyszerűen csak elfogadni valami észbontó még indokolatlan dolog. Ad Astra nincs egyetlen jelenet, amikor azt gondolhatnánk, hogy "ez teljesen visz ki a filmet, nem tudom elfogadni, hogy ez lehetséges egy fiktív jövőben". Ez nagy elismerés, hogy a tér-film, amely több elindul, hold-bázisok, valamint a (nagyon) hosszú space utazások. Azonban a fennmaradó két viselkedik, koncentrálj erősen a Pitt karaktere, lassítja a fő cselekmény. Mint írtam fent, van egy csomó fejlesztési keresztül Roy gondolatait. Kiterjedt elbeszélés szinte mindig kérdés, még akkor is, amikor a narrátor Brad Pitt. Egy kis monológ valóban fejleszteni a karaktert, vagy magyarázd meg, mit érez, de néhány hajlamosak esik a filozófiai oldala, hogy nem mindig hordoz egy fontos vagy érdekes üzenetet. Használja a mindennapi nyelv, néha egy kicsit unalmas... Továbbá, a vége lehet, hogy csalódás lesz sok ember számára. Tommy Lee Jones (H. Clifford McBride) nem sok screentime, de nem igazán tudok ásni részleteket a történet, de a karakter kapcsolata Roy nem igazán szolgálni, mint egy fantasztikus nyeremény. Max Richter pontszám egyik 2019 legjobb, de remélem lesz ez által elismert, minden díjátadóra. Feltétlenül segít a tapasztalat, hogy több lenyűgöző. A hiányzó hang az űrben is erős, a maga módján. Gyönyörűen szerkesztett, de folyamatos, lassú ütemben, hogy nem változtat a pillanatban, amikor a második felvonás kezdődik. Azonban a történet Ad Astra sokkal jobb, hogy, például, Szürke Az Elveszett Város, Z, ami nem igazán tetszett. Ez a hely kaland vizuálisan izgalmas, a történet több, megnyerő, valamint a főszereplő több meggyőző, mint minden más a Szürke előző részlet. Végre egy olyan film, hogy nézni egy filmet színház (főleg IMAX), vagy otthon, ami egy hatalmas különbség. Soha nem éreztem annyira szórakoztat, vagy meghódította otthon, úgyhogy győződjön meg róla, hogy ellenőrizze, hogy ez a lehető legjobb képernyő közelében. Mindent egybevetve, az Ad Astra még egy kijelző esetében Brad Pitt esélye a győzelemre egy Oscar. Egy finom, mégis erőteljes teljesítmény, Pitt hordozza az egész történetet, hogy biztonságos kikötő óriási segítség a eyegasmic látvány. Gyakorlatilag ez az egyik 2019 legközelebbi moziba, hogy tökéletes. Nagyon jól lőtt, jól szerkesztett, egy magával ragadó gólt, gyönyörű film. Azonban ez egy lassú égés, hogy nem mindig működik, mint olyan. Elbeszélés az a módszer, hogy dolgozzon ki Pitt karaktere, amíg működik a legtöbb időt, lassítja a fő cselekmény, kezd egy kicsit unalmas során néhány percet. A befejezés nem a hatásos végeredmény, hogy a film szükség, a hihetetlen mellékszereplők alatt-használni. A végén még egy jó filmet, ami kell tekinteni, a legnagyobb, a legjobb képernyőn lehetséges, menj, n

  • Gimly

    Szeretem a csendes pillanatok a nagy akció/sci-fi típusú filmeket. A családi beszélgetés a Bosszúállók Torony _Age a Ultron_ talán a legjobb része, hogy a filmet. A szemlélődő pillanatok John Kanóc, mit tesz az a karakter, aki. Mi még egy kicsit furcsa azonban az, amikor egy csendes, fényvisszaverő dráma, felbomlott pillanatok nagy akció/sci-fi típusú sorozatok. _Ad Astra_, minden bizonnyal az utóbbi. A legtöbb _Ad Astra's_ runtime veszik fel a Brad Pitt-nek mégsem környezeti kozmikus lövés, vagy hogy csendes beszélgetés arról, hogy az apja, vagy a hangulat. Aztán hirtelen! Space pirates! Ez szokatlan, de nem tudom, hogy tényleg működik. _Ad Astra_ valami más, de ha csak ennyit keres, minden eszközzel, adj neki egy esélyt, de nem tudom, ha én személy szerint ez nagyon jó. _Final értékelés:★★½ - sok Volt, ami tetszett nekem, nem elég a munka, mint egy egész._

  • The Movie Diorama

    Ad Astra aztán oltári ábrázolja, bánat, amely igazolja, hogy nem lehet hallani, hogy sír a térben. Az elmúlt néhány évben, drámák, beállítva a nagy kiterjedésű veszélyeket a tér már a vajas kenyeret. Felfalják őket során az éves reggeli, mint én szándékosan éhen magam az íze tér útját. Minden évben, a szeret Érkezése', 'Blade Runner 2049', 'Első Ember', a "Csillagközi", valamint a minden idők kedvenc film 'Gravity', a biztosított pontszámok kezdve a kiemelkedő, hogy tökéletes. Míg az Ad Astra lehet dönthető felé a korábbi melléknév, még mindig vitathatatlanul az egyik legjobb film az évben, köszönhetően Gray megértő, már megint, hogy mi tesz egy karakter-tanulmány, magával ragadó. Miután unearthing a lehetőség, hogy a hiányzó apa még életben lehet, az űrhajós fia utazik szerte a naprendszerben a keresési neki megfejteni egy rejtélyes túlfeszültség jelenség, amely veszélyezteti az emberiség fennmaradását. Azonnal, egy dolgot kell lerázni a láda a szörnyű marketing. Ez nem egy sci-fi kasszasiker. Kevés a "fellépés". De ha azt akarja, hogy a következő csillagok Háborúja' vagy 'Avatar', majd távolítsa el magát a moziban nézni agyzsibbasztó ostobaság, mint Angyal Esett' helyett. Ez egy James Gray szertelen. Egy aprólékosan szőtt karakter-tanulmány, hasznosítása melankólia, hogy kihívást jelent egzisztenciális válság. Tematikusan, Ad Astra állítását alátámasztja rengeteg metaforikus képek, hogy adja be az empirikus célja az emberiség. Fenséges bolygók kibocsátó minden prizma árnyékban áll rendelkezésre, mégis áradó nem érzelmi kapcsolatok. A bárgyú expansivity a tér, jelölés az emberiség elmélkedés az élet, mint egy puszta kis csillagpor. Világi ellenséges elérte a mélyben a galaxy, hyperbolising a "világ-evés" filozófia a saját önpusztítás, mint egy faj. A rögeszméje, hogy a vállalat működik. Induló szerelem, gyűlölet, fájdalom. Barátságos semmi. Gray tér-opera egy szomorú mese, feszülten koncentrál, a nyomás egy fia nyomdokain az elismert apja. Egy pátriárka ihletet, hogy sok. Lehetővé teszi, hogy egy kézzel fogható feszült bond világítja meg a csillagok, a kétségbeesés, a szenvedést. Pitt általánosan árnyalt teljesítményét hozza előre sztoikus karakter, ami lehetővé teszi, McBride, hogy úgy érzi, hogy ezek az érzelmek. Kisebb hibák, hogy a szerepéből, mint a becsapta a falra, a frusztráció, a kirakat, a tisztaság, az emberiség belül neki. Szürke magában foglalja a telek körül McBride. A hold kalóz raid, segítség, segítség, mentő, a legénység verekedés jelenetek, míg behelyezése a meghatározó tendenciák a kortárs dráma volt, jelképek, McBride érzelmek. A félelem, a düh, s a kétségbeesés volt. Egy sor kísérletet, újra, hallgasd vissza, hogy az emberiség kitartás. Az enyhén megnyerő mellékszereplők, kezdve Jones, Sutherland pedig Negga, úgy viselkedik, mint a stabilitás, McBride. Stepping stones, amely lehetővé teszi neki, hogy megtalálja az apját, mint ha a sors diktálta a beállítás. Elbeszélés, változó közötti belső gondolatok kiállítás, lett terhelve, s bosszantotta, nekem az alapvető funkciókat. Van Hoytema filmművészet volna kiváltott ezek a felesleges sorok, a párbeszéd, a gyönyörű képek. Szép, csak nem fedi a valóságot. Azonnal, a színjátszó nyitó jelenet, Hoytema megragadja. Felhasználásával színek, árnyak, hogy készítsen a megtestesülés, az életet, mit jelent látni. A kék, a Neptunusz, a vörös Mars. Bevallom, tónusok hasonló McBride érzelmek. Kíséretében Richter eufórikus gólt, majd a szinte '2001' termelés tervezése, valamint Ad Astra technikailag egy mesteri alkotás. Gray arra a következtetésre jutott, csak egy hajszálon múlik a kiábrándító, nekem legalább, annak rohant hazafelé, hogy eltűnt a fortyogó bánat épült, tökéletesen előre. A vége személyesen volna kívánt lenne a vége, hogy senki nem akart (de hát, ilyen az élet...). Függetlenül attól, hogy a kis kritika itt is, ott is változhatnak után elkerülhetetlen rewatch. Gray gyorsan vált egyik kedvenc rendezők. Ő az az ember, aki megérti karakter. Ő is elismeri, hogy a megszállottság az ember. Összekovácsoló élet wondrously kihívást jelentő akadály a rendkívüli kifejező karaktereket. Ad Astra ez a meditatív, majd rezonáns fel-alá járkáltam, míg az biztos, hogy sok a nézők le, biztosítja, hogy a veszteség, a gyász elfogták, ahol a lélek is lehet. Otthon vagy a mély űrben. Soha nem tűnik el.

  • materialism

    * Meh.

  • Matthew Brady

    "Keményen dolgozni, játszani, később." Egyszer egy évben, mióta a 'Gravity' megjelent, úgy tűnik, hogy új történeteket az út a hely, ahol bizonyos karakterek "ne menj éjszakába." Nem gyönyörködni a pótkocsik Ad Astra, mert ha a munka egy moziban töltötte a legtöbbet a nap nézni, pótkocsik, hát hidd el, ha azt mondom, hogy ez nem kitűnjön a többi. Eredetileg azt hittem, a világ megmentése, vagy valami ilyesmi. Miért nem reklámozzák volt egy lassú égés sci-fi film, ami ugyanazon a szinten, mint a Blade Runner 2049, mind az érzelmi oldal, mint 'Első Ember'. Egy személyes történetet, keresztül egy első személyű elbeszélés arról, hogy megoldatlan problémák a korábbi kapcsolat. Alapvetően egy művészeti ház film egy hatalmas költségvetés. 'Ad Astra' elég jó volt. Miután egyszer látta, úgy érzem, hogy ez a nő nekem túlórát, de eddig. A kettő keveréke '2001: A Space Odyssey', illetve Terrence Malick filmeket. Bár nem olyan nagy, mint a két összehasonlítás, de a nézés közben nem tudtam megállni, hogy arra a kettőt. Van egy gyönyörű, lenyűgöző felvételek keresztül ki a film, különösen, ha a film folyamatosan mutatja, hogy a teljes skála-a tér bolygók a karakterek utazás. A színek hozzáteszi, hogy a környezet, hogy sugározza a stílusosan, egy nyugodt érzés. Azt hiszem, ez az, ahol a Blade Runner rezgéseket igazán jön be. Zseniális operatőri munka által Hoyte Van Hoytema. Brad Pitt remek volt, mint a néma űrhajós a kusza hangulatingadozás. Ez nem egy kirobbanó teljesítmény, csak elég egyszerű ahhoz, hogy hatékony. Bármely más színész ment volna nagy, hogy nincs más oka, mint az, hogy túlságosan drámai, érthető, hogy a karakter kell legyen zárva; hasonló Ryan Gosling 'Első Ember', ahol a lelki egészség az utolsó. Megtanulod, hogy nagyon keveset tud a karakter, mint a legtöbb a háttértörténet csak a háttérben az ön számára összerakni a puzzle. Az eredmény az volt, misztikus gyakran kísérteties a szer ami segített, aminél az ismeretlen szempontok a tér. A vizuális hatása kiváló, valamint közel fotó realisztikus időnként - már vártam már a tér filmeket. Nem is biztos, hogy a narráció először, mert nagyon le végre egy olcsó módja a karakter, hogy kifejezze magát. Azonban valamelyest nőtt nekem egy idő után, illetve néhány volt, majdnem zavaros Roy, minden kihallgatás döntött. Most a kérdések: Fogalmam sincs, miért Liv Tyler volt ebben a filmben, mert ő szó szerint semmit sem tesz, s könnyen lehetett kivágni. Úgy éreztem, mintha újra lőni valamiért. Emlékszel, amikor azt mondtam, hogy a vizuális hatások fotó realisztikus 'néha', de ez nem mindig van így bizonyos jeleneteket. Van egy őrült csimpánz, hogy felbukkan, úgy néz ki, tényleg hamis. Azt hiszem, hogy az egész jelenetet is vágták ki. Hoztam fel kétszer vágás jelenetek, mert úgy vélem, ha ez a film ment vissza a vágószoba még egyszer, akkor a pontszám lesz sokkal magasabb. Van egy nevetségesen pedig szinte komikus jelenet, ahol Roy (Brad Pitt) steak-et egy űrhajó, hogy nem hiszem, hogy minden az űrhajósok a fedélzeten megvadul, s véletlenül a start ölik meg magukat, miközben megpróbálta megszűnik Roy. Nem vicc. Roy nem is csinál semmit, mivel nem akarta megbántani őket. Volt olcsó módja annak, hogy Roy elszigetelt, a többi a film. Néhány évvel ezelőtt olvastam egy szörnyű, ami történt, hogy űrhajós Luca Parmitano, ahol jelentette a víz belsejében az űrruha sisak, s közel lesz az első űrhajós, hogy megfullad az űrben. Azonban Luca maradt nyugodt az egész incidens ellenére az esélye annak, hogy meghal, hogy magas, de végül túlélte. Nagyon furcsa látni a kiképzett űrhajós kiborult, mert jött a fedélzetre. Általános értékelés: az egész látvány, nem találom az értelmét a film a legszembetűnőbb. A téma a család, a szeretet, az elhagyási jelentős szerepet játszik a történetben. Az egész ötlet, hogy "keményen játszani, később" ára van, ami a kevesebb időt töltünk a szeretteit, aztán ott hagyják, hogy minden törekvés valami jobb van, amikor a valóság a legjobb dolgok az életben, itt is vannak. Amikor rájössz, hogy semmi nincs visszaút pedig nem lehet megtalálni a visszavezető utat. Gondolkodtam rajta egy darabig most, miután látta a filmet. Soha ne becsüld alá James Gray, mint egy mesemondó.