Úriemberek Blog bejegyzések
Úriemberek teljes film
Úriemberek teljes film amit megnézhetsz online vagy letöltheted torrent oldalról, ha szeretnéd megnézni online vagy letölteni a teljes filmet itt találsz pár szuper oldalt ahol ezt ingyen megteheted. A linkekre kattintva átirányítunk partnereink oldalára ahol megtalálod a filmet. Ha szeretnél a te oldaladdal is ide kerülni, olvasd el a partner programunkat és vedd fel velünk a kapcsolatot.
Úriemberek magyar előzetesek
Úriemberek előzetesek eredeti nyelven
Úriemberek háttérképek
Nagy felbontású Úriemberek képek amelyeket használhatsz a számítógépeden vagy telefonodon is háttérképnek, a képeket egyszerűen le töltheted nagy felbontásban miután a képre kattintottál.
Úriemberek poszterek
Úriemberek nagy felbontású poszterek több nyelven, a posztereket akár ki is nyomtathatod a nagy felbontásnak köszönhetően, a legtöbb esetben a magyar posztert is megtalálod, de felirat nélküli posztereket is találsz.
- Szereplők
Úriemberek szereplők
Itt találod Úriemberek film főszereplőit és néhány mellék szereplőjét is, ha a több szereplő gombra kattintasz akkor megtekintheted az összes szereplőt, a színészekre kattintva többet megtudhatsz róluk, mint például, hogy mely filmekben vagy sorozatokban szerepelt és találhatsz pár képet és egyébb fontos információkat róluk.
- Értékelések
-
SWITCH.
Míg Az Urak, az egy nagy lépés előre Ritchie legújabb filmeket, nem a visszatérés rajongók lehet, hogy reméli. Azt mondta, van még szórakoztató is volt itt, de lehet, hogy a munka jobban otthon, mint egy moziszerű élmény. - Chris dos Santos Olvassa el Chris teljes cikk...
-
Stephen Campbell
**_Nothing is váratlan, de vicces, pedig rendkívül entertaining_** >_You ne feszítsd emberek! Nem Jó a péntek!_ - Harold Shand; _The Sokáig Jó Friday_ (1980) Az Urak vissza a London gengszter környezetben, ahol a író/rendező Guy Ritchie első neve filmek, mint például a _Lock, Állomány, valamint Két Dohányzás Barrels_ (1998), valamint _snatch._ (2000). Az első behatolás ezen a területen, mivel a kiábrándító _RocknRolla_ (2008), _The Gentlemen_ végén jön több mint egy évtizede, hogy a nagy költségvetésű stúdió-fedezetű elleni bűncselekmények mozi, például _Sherlock Holmes_ (2009), _Sherlo__ck Holmes: A Game of Shadows_ (2011), _The Ember az U. N. C. L. E_. (2015-ig), _King Arthur: Legenda a Sword_ (2017), valamint _Aladdin_ (2019). Nyújtott, a film úgy tűnik, beragadt az elmúlt évtizedben több szempontból is, ez erősen megkérdőjelezhető, hogy az egyetlen meleg karakter egy nyálkás hímringyó a S&M, a jelképes női karakter is alig sikerül emelkedik a szint tokenism, de Ricsi nem feltétlenül semmi sem új itt, – ha láttad _Lock, Stock_ vagy _snatch._, tudni fogod pontosan, mire számíthat – de _The Gentlemen_ még mindig rendkívül szórakoztató. A legtöbb viccet föld, a párbeszéd, mint éles szitokszó-laden, mint valaha, a szereplők, hogy a labdát, az önreflexió, bár egy kicsit erőltetett olyan helyen, jól működik a legtöbb. Igen, a telek, mint a származékos, mint ez lesz, de nem tagadja, hogy Ritchie-nek beadott igazi verve bele, amit úgy néz ki papíron, mint egy jelentéktelen C-film. _The Gentlemen_ biztosan nem fog változni az életed, de megnevettet. A film kezdődik, mint a szakadt magánnyomozó Fletcher (Hugh Grant) érkezik bejelentés nélkül otthonában Ray (Charlie Hunnam), jobb kezem, hogy Mickey Pearson (Matthew McConaughey), egy nyájas Oxfordban tanult Amerikai ex-pat, aki irányítja a hatalmas marijuana birodalom Londonban, értéke körülbelül £400 millió. Több hónap előzetes, Fletcher bérelte fel bulvár szerkesztő Big Dave-vel (a nagy Eddie Marsen), hogy kiteregesse a szennyest Pearson azzal a céllal, hogy tönkretegye – Dave bosszú Pearson írtam neki egy gálán. Fletcher írt forgatókönyv alapján a vizsgálat (címe: _Bush_), valamint azt mondja, Ray, ha Pearson fizet neki 20 millió fontot, ő adja át minden, amit ő Dave. Eközben Pearson úgy döntött, hogy eladja az egész művelet, de amikor kiderül, elszabadul a pokol, mint a különböző érdekelt felek vie az előny. A legtöbb későbbi film formájában Fletcher mikor ő hasznosítja, hogy Ray, elmagyarázza, hogyan tanult meg annyira Pearson, vagy mit csinál. Útközben találkoztunk karakterek, például az Rosalind (Michelle Dockery), Pearson könyörtelen, rendíthetetlen "_cockney Cleopatra_" feleségem, aki fut, egy garázsban egy női személyzet; Berger (Jeremy Erős), Pearson kívánt vevő; Száraz Szem (Henry Golding), az ambiciózus, de brutális sarj egy Kínai bűnszövetkezet, aki reméli, hogy aláássa Berger; Edző (egy jelenet-lopás Colin Farrell), ki fut, egy edzőterem a problémás fiatalok pedig, akik véletlenül találja magát a közepén minden; rengeteg ingatlan-gazdag-de-készpénz-szegény földbirtokosoknak, akik lényeges, hogy a Pearson-féle birodalom; egy orosz oligarcha; valamint egy utcai banda, A Kisgyermekek. Esztétikailag, _The Gentlemen_ nagyon sok a penész Ritchie előző gengszter filmek. Mert Fletcher keretek az elbeszélés, mint egy forgatókönyv, ez lehetővé teszi, hogy Ritchie-t, hogy alkalmazzák számos ön-reflexív eszközök – egy gyors vágás egybeesik Fletcher kéri Ray elképzelni egy gyors vágás; a voiceover átállás beszélt párbeszéd; a képernyőn megjelenő feliratok azt mondja nekünk, hogy ki kicsoda; animált térképek; YouTube harc pornó (ne kérdezd); fagy-kockák; meggyorsítja a visszafele való; egy lövés a film fut át egy projektor stb. Egy ponton, Fletcher tárgyalt érdemben az anamorf (2.39:1) több mint 1.78:1, a film képarány ennek megfelelően változik. A másik, hogy azzal érvelve, az érdemi 35mm celluloid mint a digitális, mondván, hogy ő szereti a gabona celluloid fotográfia, a film kellően kapcsolók formátumok. Ilyen játékosság azt jelenti, hogy soha egy percre sem veszi magát túl komolyan, talán a legtöbb ön-reflexív pillanatban jön a vége felé, amikor meglátogatjuk a Miramax irodák Londonban (Miramax termelt a film), majd kiderül, egy posztert Ritchie _The Ember az U. N. C. E. L._. Mindez rendkívül szórakoztató, az többet tud a mechanika összeállít egy film, annál inkább humorosan ön-reflexív, hogy a film lesz – Fletcher is elismeri, hogy a saját szerepét, mint megbízhatatlan narrátor, egy vita a fontosságát hang vezet, hogy a felmondás a Francis Ford Coppola _The Conversation_ (1974), mint a "_a kicsit unalmas._" A feltételeket, a témák, a legnyilvánvalóbb valami Ritchie megvizsgálta előtt – a gondolat, hogy a gazdasági szakadék gengszterek pedig arisztokraták maszkok a gyakorlati hasonlóság. Pearson előfordulhat, hogy ez a megosztottság; ez egy gengszter, de olyan is van, hogy egy arisztokrata (csak más néven), valamint a zökkenőmentes az üzleti attól
-
msbreviews
Ha jó volt olvasni a Spoiler-Mentes véleménye, kérjük, kövesse a blog @ https://www.msbreviews.com Mindig is nagy rajongója a Guy Ritchie stílusa. Miközben elismerem, hogy hajlamos a túlzott saját technikák (mint a filmben), mindig kezeli, hogy valami egyedi, hogy a projektek. Hozott egy nagyon jó élőszereplős remake Aladdin, miközben a saját venni (Jasmine-nak több meggyőző, motivációk). Én meglepően élvezte King Arthur: Legenda A Kard, de a vége kiábrándító. Az Ember az U. N. C. L. E. a Sherlock Holmes filmek szórakoztató szórakoztató, hogy mondjuk a legkevésbé. Szóval, igen, én voltam izgatott, nézni Az Uraknak. Ilyen csillag leadott, hogyan lehet valakit nem érdekel egy régimódi krimi-thriller? Először is, azt akarom, hogy szállj ki azonnal: ez egy film, hogy bárki élvezheti, az biztos, de akik tudják, hogy a filmek általában a munka, Ricsi vonatkozik egy mesemondó módszer, ami, hogy minden "filmkészítés kocka" elvesztik a fejüket. Hugh Grant (Fletcher) leginkább a narrátor az egész történetet, ő alapvetően nem alkalmazza a "verzió" a Guy Ritchie, mondja a történet a saját "film". Ez azt jelenti, Fletcher folytatódik arról, film, specifikációk, mint a képarány, film-mérő, hanem segít a közönség megérteni, hogy mi történik, ha bejelenti, ha a történet nem messze van a csúcspontja, vagy ha "a helyzet fokozódik". Ez egy magával ragadó, s érdekes módon használja kiállítás anélkül, hogy lusta vagy kénytelen. Grant arról is gondoskodik, hogy a kérdéseket a közönség kellene feltenned. Így, még emberek, akik nem szeretnek gondolkodni, amikor a mozi (igen, léteznek) képes lesz arra, hogy kövesse a rejtély megfejtése. Nyilvánvaló, hogy a hihetetlen leadott teszi, hogy ez a film annyira jó. Matthew McConaughey egy mesteri színész, amikor a szállító a hosszú párbeszédek. Minden, amit mond, mindig megnyerő, vagy ahogy ő mondja, a kifejezések, illetve a fizikai intenzitás teszi a saját szavai. Charlie Hunnam (Ray) valószínűleg szállít a legtöbb szórakoztató előadás időpontja. Ray biztosan lesz egy rajongói kedvenc karakter, a kölcsönhatások Fletcher (kivel tölti a legtöbb runtime) nagyon vicces vagy. Henry Golding (Száraz Szem), Michelle Dockery (Rosalind Pearson), Jeremy pedig Erős (Máté) minden kiváló előadások, de Colin Farrell a legjobb ez a csoport a karakterek, mint Edző. A jelenetek egy részét a legviccesebb sorozatok az egész évben eddig. Az akcentus, hogy az akció végül bejut, ő egy olyan karakter, aki hagyja, hogy mindenki többet akar. Ami a történet, ez kétségtelenül az egyik legösszetettebb forgatókönyvet láttam egy ideje. Összehasonlítva a Kés, a narratív szerkezet végzi, hogy egy kicsit hasonló. Mindketten rendelkeznek tonna fordulat, hogy fog mindenki a semmiből a fej egy ideje. Mindkét műsor különböző események a történet, mely egy egyedi karaktert egy adott időpontban a különböző módon (flashback, flashforward, egyszerű kiállítás). Azonban Az Urak visszaélések a saját trükk, egy kicsit túl sokat, főleg az első félidőben. Valami szórakoztató gyorsan alakulnak valami nagyon bosszantó, ha a történetmesélés nem kiegyensúlyozott. Nem lehet túl sok mindent, nem igaz? Ez az általános probléma a film. Guy Ritchie hoz valami hűvös, friss, hogy elkerülje nehéz kiállítás, de még mindig sok információ továbbítására, de ez nem mindig működik. Egy kis mellékszál, nem kell olyan mélyen, ami időbe telik el több érzelmileg befektetés kalandokban. Ennek ellenére a végén, Ricsi öltés minden történet együtt zökkenőmentesen, hogy hozzon létre egy nagyon jól megírt film. A sok bonyolult rétegek, ez nagyon nehéz, hogy hozta össze, hogy egy összetartó finálé, de Ricsi nem a pompásan. Mindent egybevetve, Az Urak egy másik hit, Guy Ritchie-t, de még az is lehet, hogy a legjobb film még. Az egyik legösszetettebb forgatókönyvet egy ideje, a fenomenális leadott emeli ezt a bűncselekmény-thriller, az egyik a legjobb filmek a 2020-as, eddig. Matthew McConaughey, Charlie Hunnam, Hugh Grant, Colin Farrell, de minden színész biztosítja a kiváló teljesítményt. Nagyon vicces, magával ragadó a történet mesélés révén Grant elbeszélés, amely ironikus, akár nem, mindkettő a legjobb, illetve legrosszabb része a film. Ha meghaladja, akkor lehet egy kicsit zavaró, de hosszadalmas, de a legtöbb a runtime, ez a megoldás jelentős kiállítás működik, ragyogóan. Érdekes karakterek, érdekes rejtély, s vidám bit vígjáték, hogy ez a funkció nagyon szórakoztató. Technikailag nagyszerű szerkesztés tartja egy jó iramú áramlását, de Ritchie réteges narratív, hogy ellopja a show-t. Értékelés: B+