Ehhez a filmhez még nincs magyar előzetesünk
A vihar kapujában előzetesek eredeti nyelven
A vihar kapujában háttérképek
Nagy felbontású A vihar kapujában képek amelyeket használhatsz a számítógépeden vagy telefonodon is háttérképnek, a képeket egyszerűen le töltheted nagy felbontásban miután a képre kattintottál.
A vihar kapujában poszterek
A vihar kapujában nagy felbontású poszterek több nyelven, a posztereket akár ki is nyomtathatod a nagy felbontásnak köszönhetően, a legtöbb esetben a magyar posztert is megtalálod, de felirat nélküli posztereket is találsz.
- Szereplők
A vihar kapujában szereplők
Itt találod A vihar kapujában film főszereplőit és néhány mellék szereplőjét is, ha a több szereplő gombra kattintasz akkor megtekintheted az összes szereplőt, a színészekre kattintva többet megtudhatsz róluk, mint például, hogy mely filmekben vagy sorozatokban szerepelt és találhatsz pár képet és egyébb fontos információkat róluk.
- Értékelések
-
The Movie Diorama
A vihar kapujában-ban beguiles keresztül elképzelhetetlen mennyiségű gyártás. "Hazudni emberi dolog. Legtöbbször nem lehetünk őszinték magunkhoz". Őszinteség. Megtévesztés. Ellentmondás. Egy fontos része az emberi megőrzése az a követelmény, hogy hazugság. Szándékos vagy véletlen, hanem belül, az ősi vér. Az elfogulatlan tud ellenállni az erkölcstelen értékek, a megtévesztés, vagy aprólékos mesemondó vagy szétszórt megtévesztés. Még az igazságot is torzul, a másik önző egó. Az egymásnak ellentmondó történeteket, a bandita, Szamuráj, meg a felesége, közben egy rendőrségi kihallgatáson, egy csapda, erőszak, gyilkosság, biztosítja Kurosawa a tőkeáttétel, hogy tematikusan fedezze fel a mélyből az emberi kettősséget. Egy elbeszélés szállítják át a szempontból az a négy ember, minden mondja egy változata ugyanazt az eseményt, s azt állítja, mint az igazság. Még aki az erkölcsi? Aki ellenőrizhető? A válasz abban rejlik, hogy a díszítmények az emberiség. Az egoista maradék borítékolás, a vágyak, a személyes nyereség. A bandita, nyíltan beismeri, hogy a kérdéses események, büszke a barbár hódítás. A felesége, úgy nyerünk, hogy magát a szomorúság, tehetetlenség, ártatlanul sebhelyes a zsigeri bűnözés. A Szamurájok keresztül kommunikál a szellemi közeg, önálló örömteli a nemes bukása. A távoli favágó, vizsgálja a különböző előző történeteket, úgy viselkedik, mint a törékeny szemlélő megszilárdulása a történet, mint a teljes igazságot. De amikor karakter abban a ritmust világban, ahol "csak nem lehet élni, kivéve, ha te hívod önző", bárki ábrázolása helyes? Hazudik a személyes haszon, láthatóan lopni egy elhagyott gyerek ruházat ugyanolyan önző törekvések? Variációs történetek annyira hasonló, mégis más a hang. Minden jön le, hogy a zseniális Kurosawa. Ábrázoló egoizmus keresztül díszítés, nem csak a verbális mesék az élő, hanem a síron túl. Jelezve a követelmény, hogy a hízelgő hazugság, még akkor is, ha az élet már teljesen kifejtett. Ez lehetetlen az emberi természet, hogy provokálja minket gyártani a legnyilvánvalóbb részleteket. Nem olyan befolyásos film, homály fedi saját klasszicizmus, beszivárgott a lelkem keresztül a tematikus vizsgálata az emberi pszichológia annyira, mint ez. Minden szót. Minden részlet. Minden deadpan nézz a kamerába. Minden követi, amely bemutatja a ragyogó nap az igazság keresztül a obscurities a sötét természetes lombozat. Tökéletes. A tökéletlen nemek közötti politika a feudális Japánban ("a nők természetes gyenge") finoman fordított ábrázolni a gyengeség, az emberiség, nemtől függetlenül. Kihasználva a szubjektivitás, a favágó szempontjából, ami pedig, mint a legtöbb őszinte döntő elbeszélés, az emberiség objektív gyenge. De ez csak a saját körítés, hogy gyártunk az erő, a lélek. Kurosawa szimbolikus figyelmességet nem eltért a vizsgálatot. A rampart művészi költőien megnyilvánuló szépség, rejtély. Hivatkozva a nyomozati elme, az emberi pszichológia. Ha ez a borús vihar szertefoszlik, felfedve a dobogó meleg sugarak, az őszinteség, a nyomasztó érzés, a felvilágosodás szivárog át. Szinergikus vitalitás egyenlő a Mifune energikus négyszeres teljesítményt. Minden mese megváltoztatása a személyisége a bandita vér. Hisztérikusan nevetett az arca, a balsors, hogy elviselhetetlenül légzés heves félelem, a bűn. Az árnyalatok, nem exhumálták, csak a titokzatos öntött. Kurosawa magát hangszerelt kínzó, befolyásos, innovatív rejtély, hogy küzd a felfogás a regresszív kultúra. Soha nem retrográd, se nem unprogressive. Ez azonban nem lehet teljes ez a díszes bizalom, tökéletes. Rövid, éles, szenzációs. Életszerűbb, a tematikus, mind személyes szinten, amely meghaladja a diskurzus az idő. Apt most, mint akkor volt, csak azt bizonyította, hogy az emberiség ragasztott a megtévesztés illetve jogi aktusok, önzés. Mint minden Kurosawa funkció, az elme kell készülnie a allegorikus szépség. A vihar kapujában-ban nem különbözik. A vihar kapujában-ban festett a selymesen sima kefék, bemutató egy rendhagyó technika, a történetmesélés keresztül zsigeri képek. A vihar kapujában-ban egyszerűen megszerzi a tökéletes értékelés. Vitathatatlan, hogy a klasszikus jogosan fogant, amit ma már általánosan ismert, mint "A vihar kapujában-ban Hatás".