Fairy Tail évadok (9)
Fairy Tail szereplők
-
Matt Golden
Ó, ez a cucc. Hogy hiányzott nagy horror. Amerikai stúdiók, nagy, figyelmen kívül termelő igazán jó horror vége az esztelen pablum, mint a Végső Úticél 6, vagy Látta, 23, vagy Nosztalgikus Horror Film Remake-117. Harcos, gore-ünnepek, halott tini filmekben, meg a többi képzelet-kopár szemetet hanyagolja el, hogy hihetetlen teljesítmény egy jó horror filmet is forgat át a nézőt: nevezetesen, hogy ez az egyetlen műfaj, hogy valóban terjed ki minden érzelem, fut a közönség keresztül a gamut olyan alaposan, hogy ki vannak merülve, teljesen elégedett a végén. Ne félj a Sötétben egy jó horror film. Nem is sorolom fel a nagy fantasy filmek; sötét fantasy, az biztos, olyan sötét, mint ez lesz, de fantázia minden ugyanaz. Ez egy faery mese, az a-e helyesírási, tele van tündérek, egy gonosz mostoha, egy hercegnő, egy kastély. Ó, micsoda vár ez: a film helyszíne a sötét, poros határain dicsőségesen pusztuló Blackwood Birtok, ház, amelybe értelmes emberek soha nem álmodtam volna a belépő, sokkal kevésbé birtokló. Szerencsénkre, ez a faery mese által lakott nagy a ésszerűtlen ember, az értelmes ember nincs helye a faery mesék. A kis Sally Hirst küldött az apjával él, a Blackwood Birtok, mint az anyja nem akarja, hogy őt többé. Az apja Alex (Guy Pearce), illetve a barátnője, Kim (Katie Holmes) dolgozik helyreállítása, a kastély egykori dicsőségét, hogy üres már az elmúlt száz évben. De Sally érkezés felébred...a dolgok. Lappang a dolgok. Éhes dolgokat. Kicsi Sally, Alex pedig Kim tudom, a sötét történelem, hogy mi történt a régi Emerson Blackwood, a titkot, hogy a csavarozott-fogd be a tűzhely rendelkezik, vagy mi elszabadult a Blackwood Birtok. A képregény, melynek ő a faery mesék mind a látszólagos, s felforgatta itt. Sally (Bailee Madison) egy zárkózott, mogorva gyermek, érettebb a koránál, s elég okos ahhoz, hogy tudja, hogy már elhagyott. Alex egy apa, aki szereti a lányát, de nem tudja, hogy milyen szülőnek lenni vele. Kim egy de facto mostohaanyja, aki nem akartam ezt a gyereket, de a legjobb, hogy Sally a melegség, a szeretet, különösen helyett Alex. A rémek látogatott fel a lány, de azt csak ő tudja, hogy az igazi; azok után, amit a szülők igazán hiszem, hogy szörnyek vannak alatt a gyermek ágy? A szülők tudják, hogy a szörnyek nem léteznek, még akkor is, ha vannak. A gyerekek is tudják, hogy a szörnyek igazi, s nem gyűjteménye biztosítékot, nem számít, milyen kedvesen adott, nyújt elég védelmet. Bailee Madison a hangsúly a film, ő pedig ad egy fantasztikus performace. Ő egy igazi kis lány, nem alaptalanul-fonott Hollywoodi változata egy. Ő meggondolatlan, felelőtlen, okos, mogorva, s rémülve. Katie Holmes ragyog, mint a mostohaanyja, aki megpróbálja neki a legnehezebb. Guy Pearce viteldíjak nos, bár neki van a hálátlan szerepet, mint a Szülő, Aki nem Hisz. Az egyik nagy erőssége a filmnek, hogy használja ezt a bosszantó, hitetlenség, mint annak egyik pillére. A lények végül láttam, egyre inkább nyilvánvaló, világítás, valamint arról, hogy eltávolítja a eeriness hozzáteszi, hogy a fenyegetést; tudjuk, mint ahogy Sally, hogy ezek a szörnyetegek valóságosak, de segítség nélkül nem fog bántódása esni. Ez egy növekvő, kérlelhetetlen következtetésre jutott, hogy félelmetes, a szerelés elkerülhetetlen. A teljes egészében a film mesteri kivitelezés: az eljáró egységesen kiváló, a hangulat vastag, előérzet, a filmművészet buja, gyönyörű, a művészeti irány sötéten varázslatos, valamint a sound design (különösen a lények), az rémisztő. Még azután is, hogy a lények már kiderült, a terror nem fogyott, azt érdeme, hogy nem csak a biztos kéz, az első igazgató Troy Nixey, hanem a kifogástalan sound design. Nixey, egy korábbi képregény-művész volt, kézzel szedett gyártó cowriter Guillermo del Toro, miután látta Nixey rövid film, a "Kulcsos Panasza." Ez volt a tökéletes választás. Del Toro dolgozott évtizedekig feldolgozza ezt a filmet, amely egy ABC film a héten az 1970-es években a főszerepben Kim Darby. Azt mondta, hogy a film annyira megrémítette, hogy ez a lendület neki, hogy menjen be horror film. Pedig del Toro aláírás érinti körül, a fiatal hősnő, hogy a beépítés a faery mesék a védjegy art design. Egyik sem kell hígítani a elismerését Nixey munkáját, azonban; ez olyan ritka, hogy egy rendező, aki idő kell építeni hangulatot fokozni a feszültséget, hogy a töréspontot, ahelyett, hogy telegraph minden megijeszteni, majd húzd meg a ravaszt, túl hamar. A film névleges R, mert nincs más értékelés befogadására is. A filmesek megpróbáltak egy PG-13-as a film, ami azt hitték, hogy véghez, anélkül, hogy nyílt gore, a nyelv, vagy a szex. Amikor bejelentették, hogy az értékelés, az MPAA adott egy R intenzitása, mondván, ez nem vita tárgya az "átható scariness." Miután megkérdezte, hogy mit tehetnek, hogy egy több kereskedelmileg életképes PG-13-as, az MPAA válaszolt: "Miért kell tönkretenni egy tökéletesen horror filmet?" Ne félj a Sötétben van, amit annyira hiányzik horror filmek ma: képzelet. Sötét, féle