-
Steve
www.noiroftheweek.com A Múlt az a remekmű, a film noir. Ötvözi a színész, író, rendező, zeneszerző, operatőr, a csúcsok teszi, amit könnyen lehetett elfelejtett B film, jó film. A szereplők tökéletes. A hármas Robert Mitchum, Jane Greer, valamint Kirk Douglas nem csak egy nyerő kombináció de szükséges, hogy a film sikere. Cserélje ki a három, illetve a film is csak egy lesz a thriller. Mitchum, mint a magánnyomozó azt mutatja, lomhán-át a biztonsági rés mögött egy közömbös külső mindkét hihető, tragikus. Jane Greer szép. Tölti a legtöbb időt a Mitchum vele szemekkel - át a hűvös, lakonikus PI egy szerelem beteg balek csak egy denevér a szempillák. Douglas – még nem egy filmsztár - a mereven magabiztos, fiatal ahhoz, hogy Mitchum riválisa pedig annyira biztos magában, hogy ez ijesztő. Casting pletyka volt, Dick Powell a vezető szerepet egy időben. Csak én nem látom őt húzza le a masszív túrázó a tónál Mitchum jelent. Is, meg nem találom Mitchum, hogy több, mint Bogart. Ő a hűvös, magabiztos, amíg nem találkozik a nővel, ez lesz a végzete. Bogart közelítette volna meg Kathie Moffat, óvatosan, ugyanakkor. Mitchum, fej-talpig neki a második az ő angyali-mint sétálni a Acapulco bár a napfényben. Amikor kimondja, hogy "Baba, csak azt nem érdekel." miután a romantika, meleg, ragadós Mexikóban tudod, hogy ez az igazság. Tényleg nem érdekel, ha ő manipulálja. Amíg lehet vele jól. Ha kétszínű vagy dömping, hogy ez által végzett femme fatale-Kathie. Jeff (Mitchum) tudja. Elmagyarázza a telek a Múlt lenne a házimunka, meg őszintén szólva a film cselekmény nem azt jelentette, hogy világos legyen. Ez egy álom-mint a puzzle, hogy Mitchum séta. Ez az út a jelen, múlt, jelen, ismét egészen a fatalista befejezés, ami a film annyira érdekes. Ez nem arról szól, hogy a rejtély. Ugyanez mondható el A Nagy Alvás. Egy zseniális film, hogy mindkét író-rendező volt, fogalmam sincs, ki volt a gyilkos. Nem ez volt a lényeg. A Múlt gyűjtemény, nagy jelenetek különböző helyeken számos különböző al telkek. Elhatározta, hogy megértsük a telek, én jegyzeteltem nézni a DVD-t néhány évvel ezelőtt, majd meglepődve látom, hogy a film lesz, egy teljesen más film, csak arról, hogy egy harmadik utat. Próbálja meg elmagyarázni egy forgatókönyvírás osztály. A legtöbb film, nem is olyan film noir. A uncloudy Magas Sierra ország nyárias Mexikó úgy tűnik, túl világos a noir. Később a történet nem sodródnak bele az ismerős eső áztatta utcán, a város – cigi-megosztás, a taxisok pedig magvas éjszakai klubok. Markham megjegyezte, a korábbi cikk a Múltból a kontraszt "között a világos, napos világ Bridgeport, valamint a sötét, korrupt utcán, San Francisco-ban." Nicholas Musuraca használ, hogy újra meg újra a filmet. Daniel Mainwaring ez a párbeszédpanel - fele-tanult idegen nyelv – teszi a filmet hang noir is, ha a helyszínen nem. Mindenki – a kis idő Bridgeport lakosok Kirk Douglas haverjai - beszélj noir. Ők mindig készen áll egy gyors, szellemes visszavágás. Nem is ment el, szótlan. Nem is Mitchum, amikor rájön, Kathie vissza Whit (Douglas) karjait. Az egyik legjobb jelenet a filmben–, valamint a "noir" keres - zajlik egy erdei kunyhóban. Ez is a második legjobb bejárat a film után Kathie sétált ki a nap a Jeff életét. Noir veterán Steve Brodie játszik Fisher – Jeff korábbi PI partner, aki követi őt. Miután Mitchum vezet körbe a nap, a tudat, hogy Fisher a nyomok végül meggyőzi magát, hogy elvesztette a farkát. Elmegy, hogy a pár találkozási pont biztosak benne, hogy ő megrázta a korábbi partnere. Látod, Fisher, az árnyak lassan járni, akár Kathie, Jeff pedig egy erdei házikó, a személyazonosságát által feltárt alacsony szögű lámpa. Jeff -via voice over - megmagyarázza, hogy mi történik, hogy "Mi volt játszottam okos felejtettem el semmit. Elfelejtett semmi, csak egy dolog volt követte őt." A zenét. Aztán jön a ököl harc között Jeff Fisher a kabin belsejében. Kathie nézi a meccset. Úgy néz ki, mindkét keltett, ugyanakkor úgy tűnik, hogy számítási ki az esélye, hogy a fejét. Végre, jön a lehető legjobb megoldás a számára. Egy golyó Fisher gut. Mitchum döbbenve. Mielőtt még megkérdezném, hogy mi a fenét gondolt, hogy elment. Jeff rájön, hogy a lány hazudik neki, végig. Elmegy vele a rendezett üzleti a múltban. De nem tud elfutni előle. Ez a jelenet egy igazi bemutatót Musuraca van camerawork – belső kabin világít alacsony oldalról, csak egy kandalló van flickery világítás a sötét helyet. Add hozzá, hogy Roy Webb drámai pont meg van, az egyik legemlékezetesebb film noir pillanatok valaha. Persze, rendező, Jacques Tourneur érdeme, hogy, hogy ezt a filmet együtt. Horror/noir Macska, az Emberek pedig a kiváló nyugati Canyon Folyosón előbb volt, mint ez, de a Múlt utolérhetetlen. Akarom látni, hogy ez a történet talán sikerül alatt kisebb tehetség? Nézd meg a remake-Minden valószínűség ellenére. A jelenet fent leírt reshot Alex Karras veszi át a Steve Brodie. Ahelyett, hogy egy magánnyomozó, hogy egy labdarúgó erőnléti edzője a halálos
Kérlek Jelentkezz be az értékeléshez.